adobe connect چیست؟ + آموزش ادوبی کانکت

آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect Adobe Connect Adobe Connect با توجه به تقاضای رو به رشد برای کلاس های مجازی آنلاین، جلسات آنلاین، وبینارها و آموزش از راه دور، نیاز به سیستمی برای مدیریت و استقرار این خدمات وجود دارد. با کمک سیستم وب کنفرانس Adobe Connect، یک کلاس درس تبادل مجازی واقعی و گفتگوی آنلاین شکل گرفته است. Adobe Connect چیست؟ همه اتاق های جلسه به شکل “صدف تا شده” چیده شده اند. هر پاد عملکرد خاصی را انجام می دهد (مثلاً بحث، تخته سفید، یادداشت ها و غیره) Adobe Connect قبلاً به نام Adobe Acrobat شناخته می شد و چندین بار نام ها را تغییر داده است. Adobe Connect یک پلت فرم نرم افزار آموزشی مبتنی بر وب است. از آنجایی که این فناوری جایگزین آموزش سنتی شده است، Adobe Connect به عنوان بهترین پلتفرم آموزشی شناخته می شود. برای سهولت کار و وضوح اسلایدها، لطفاً از لپ تاپ یا رایانه شخصی (PC) استفاده کنید.اگرچه قابل استفاده با تلفن همراه با سیستم عامل اندروید یا IOS 2- کامپیوتر با سیستم عامل ویندوز یا (مک) با حداقل 1 گیگابایت حافظه اصلی 3- هدفون با کیفیت بالا (به دلیل اعوجاج صدا و امکان اعوجاج) استفاده از میکروفون و بلندگو برای کلاس 4 توصیه نمی شود – اینترنت پرسرعت ADSL (داده تلفن همراه، وای فای، پهنای باند حداقل 512 کیلوبیت بر ثانیه) برای شرکت در دوره، دانلود و نصب Adobe Connectنوع سیستم عامل شما، برای وارد کردن url به یک نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید. این اطلاعات باید توسط مدرسه ارائه شود. پس از دریافت اطلاعات، دو گزینه دارید: 1) اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید. آدرس در مرورگری مانند کروم یا فایرفاکس. در پنجره باز شده یک هشدار نمایش داده می شود. در این مرحله، بهتر است گزینه Open in application را انتخاب کنید تا برنامه به طور خودکار شروع شود. 2) برنامه را روی لپ تاپ خود (با جستجو در منوی استارت) یا گوشی خود باز کنید. در صفحه اول باز شده و آدرسی که دریافت کرده اید را در کادر مربوطه وارد کنید، سپس بر روی دکمه Continue کلیک کنید، اکنون نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا وارد شوید. تنظیمات کلاس درس آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect آموزش اتصال Adobe درباره ایجاد جلسه در Adobe connect اگر میزبان هستید، برای شروع جلسه وارد اتاق جلسه خود شوید، سپس از طریق ایمیل یا پیام فوری دیگران را دعوت کنید. جلسات می توانند خود به خود یا برنامه ریزی شده باشند. وقتی وارد اتاق جلسه می شوید، می توانید به صورت چهره به چهره کارهایی را برای شرکت کنندگان انجام دهید.به عنوان مثال، وارد کردن اطلاعات جلسه، پذیرش یا رد درخواست برای پیوستن به یک جلسه، راه اندازی مجدد کلیپ بورد، پذیرش انواع بازخورد.ابتدا به تب Meetings بروید. توجه داشته باشید که باید از حقوق مدیر برخوردار باشید. 2. اگر می خواهید کلاس های خود را طبقه بندی کنید. روی New Folder کلیک کنید و کلاس های خود را دسته بندی کنید. 3. پس از قرار دادن وبینار مورد نظر در دسته، روی New Session کلیک کنید تا به مرحله تعریف آنلاین پیش فرض دسته بروید آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect Adobe Connect Tutorial: در قسمت Name می توانید نامی برای وبینار تعیین کنید. – در قسمت Custom URL می توانید یک URL خاص را مشخص کنید – در قسمت Summary نیز می توانید توضیحاتی در مورد وبینار خود بنویسید. این پیام زمانی ظاهر می شود که یک کاربر شرکت کننده می خواهد به وبینار متصل شود. – در قسمت دسترسی می توانید نوع و نحوه ورود کاربران را مدیریت کنید. گزینه 1: فقط کاربران انتخاب شده و ثبت نام شده می توانند وارد دسته شوند، بازدیدکنندگان نمی توانند وارد شوند. .گزینه 2: همه کاربرانی که در سیستم Adobe Connect تعریف شده اند می توانند وارد شوند. گزینه 3: در صورت تایید، اعضا و مهمانان می توانند وارد دوره شوند. گزینه چهارم: هر کسی با URL.شما مجاز به ورود هستید، روی دکمه finish کلیک کنید و کلاس ایجاد می شود، روی دکمه next کلیک کنید و به مرحله بعد می روید (کاربر را از لیست از پیش تعریف شده انتخاب کنید). جلسه را متوقف کنید یا جلسه را پایان دهید. میزبانان و مجریان را از حضور در اتاق های جلسه محدود کنیدتماس کنفرانس صوتی در انتظار است. میزبان می تواند جلسه را پایان دهد تا همه (از جمله میزبان، مجری و شرکت کنندگان) بتوانند تماس صوتی گروه را پاک کنند. شرکت‌کنندگان را در حالت تعلیق قرار دهید: مدیریت دسترسی و ورود به سیستم > قرار دادن شرکت‌کنندگان در حالت تعلیق را از منوی کشویی کنار نام اتاق در نوار عنوان انتخاب کنید. بازبینان، و برای تعلیق جلسه، روی توقف کلیک کنید. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect شرکت‌کنندگان Adobe Connect که وارد یک جلسه معلق شده‌اند، پس از از سرگیری جلسه، به‌طور خودکار وارد سیستم می‌شوند. خروج از Adobe Connect: روی دکمه “Log Out” در گوشه سمت راست بالای پنجره وبینار کلیک کنید. در صورت لزوم، پیام‌های ارسال شده به شرکت‌کنندگان را بررسی کنید و روی End Now کلیک کنید تا جلسه برای همه شرکت‌کنندگان پایان یابد. آموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connectآموزش برگزاری کلاس آنلاین توسط adobe connect, قابلیت های نرم افزار adobe connect با استفاده از adobe connect، اگر روی پیام ذخیره کلیک کنید، جلسه تمام نمی شود. شما به رابط جلسه بازگردانده می شوید. منبع: خویوب

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس زمینه چت WhatsApp خود را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس …