نکات مهم در طراحی پوستر فیلم

طراحی پوستر, پوسترهای فیلمطراحی پوستر, پوسترهای فیلم یک ویدیوی خوب همچنین یک فرصت تجاری خوب است. سریال‌های «آواتار» و «شوالیه تاریکی» نمونه‌های خارجی هستند و سریال‌های «برکینگ بد» نادر سیمین و سریال «بریکینگ بد» نمونه‌های داخلی هستند. امروزه ساختن یک فیلم چند میلیارد دلاری غیرعادی است. در ایران بیشتر فیلم های فیلمسازان بزرگی چون ملجوی، کیمیر، کیارستمی و… در ایران اکران شد. بالای صدها میلیون تومان می فروشند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده ایم که چگونه این فیلم ها اینقدر خوب می فروشند؟ چگونه بینندگان را تشویق می کنید فیلمی را که هنوز ندیده اند تماشا کنند؟ پاسخ به این سوالات را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: تبلیغات. اگر فیلمی تبلیغ نشود، ممکن است هرگز آن را نبینید. حالا آن فیلم را اسکورسیزی یا بقال خیابانی شما ساخته است! پوسترها یکی از موثرترین راه ها برای بازاریابی فیلم هستند. در این پست یاد می گیرید که چگونه توجه را جلب کنید، علاقه ایجاد کنید و مردم را به سینمای خود جلب کنید 1) جلب توجه 1.1) دزدیدن چشم عابران ساده ترین فرمولی است که هر طراح خوب باید بداند.الف از توجه به معنای جلب توجه، علاقه به معنای علاقه و تفریح، «د» از میل و «الف» از کنش به معنای کنش و واکنش می آید.این فرمول اساس هزاران کمپین تبلیغاتی بوده است. مهمترین مرحله در این فرمول اولین قدم است، جلب توجه رهگذران و تشویق آنها به نگاه کردن. برای جلب توجه رهگذران نیازی به استفاده از تصاویر تحریک آمیز و پر زرق و برق نیست. این یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است و جای تعجب نیست که هالیوود به این نوع فیلم ها روی می آورد! طراحان می توانند با استفاده از تصاویر بازیگران فیلم یا نمایش بخشی از فضای فیلم (کمدی، عاشقانه، اکشن، ترسناک و غیره) در پوستر، درک داستان فیلم را برای مخاطب آسان تر کنند. برخی از برچسب‌های کلاسیک به‌طور منحصربه‌فردی زیبا نیستند و در طراحی نیز خلاقانه نیستند. اما آنها در جلب توجه مردم استعداد دارند. استفاده از انیمیشن و پس‌زمینه‌های جذاب، تصاویر سر و گردن بازیگران سینما و نورپردازی یکی از راه‌هایی است که رهگذران را مجبور می‌کند تا برای چند دقیقه به بیلبورد نگاه کنند و موضوع (جنبه‌های اخلاقی و نمایشی فیلم) را به نمایش بگذارند. . ) بدون توسل به روایت و استفاده از تصاویر.حالا این تصویر می تواند نمای نزدیک از یک بازیگر وحشت زده، چکمه های یک جنگجوی فیلم (منظورم استفاده از تصویری از یک شی از فیلم است که به نوعی موضوع فیلم است) یا یک نقاشی ساده (مثلاً پوستر مینیمال) باشد. – این پست را ببینید. می تواند در یک زمان تاثیر، توجه و علاقه ایجاد کندبدن جنیفر نمونه بارز تگ سلبریتی است. استیکرهایی با برچسب های تقلیدی عجیب (!) TrueBlood. در این پوستر از جذابیت جنسی، فضا و کنتراست زیاد برای جلب توجه رهگذران استفاده شده است. پوستر همچنین به شما ایده می دهد که فیلم درباره چه چیزی است. این باعث می شود که این فیلم در بین مخاطبان ترسناک و طرفداران به طور یکسان محبوب شود. همه اینها با تصاویر انجام می شود 2) ایجاد علاقه 2.1) ایجاد انگیزه برای تماشای فیلم ممکن است با فیلمی برخورد کنید که نمادگرایی و تصاویر انتزاعی استفاده شده با فیلم سازگار نباشد. به عنوان مثال، فیلم شما یک درام یا هیجان انگیز است که نمی توانید آن را با نمادگرایی توضیح دهید. در این مورد، استفاده از تصاویری که داستان فیلم را به مخاطب می گوید بهترین ایده ای است که می توانید داشته باشید. بسیاری از بهترین پوسترهای فیلم مدرن از تصاویری استفاده می کنند که بیننده را در میانه صحنه فیلم قرار می دهد و تنش و هیجان زیادی را برای تماشاگران فیلم ایجاد می کند.تصویر یکی از شخصیت های اصلی فیلم در حال حل مشکلات بزرگ باعث می شود مردم به پوستر نگاه کنند و احساس کنند که باید فیلم را ببینند تا بدانند چه خبر است، پوسترهای برتر برای کنایه های فیلم از این رویکرد استفاده می کنند.پس از دیدن تصویر بالا، بینندگان بخش های مهمی از فیلم را از دست می دهند. فقط درک کنید که این فیلم جنبه های سورئال و حتی روانشناختی دارد. شاید گرمایش زمین یا یک رویداد طبیعی دیگر باشد. در واقع گرافیست ها عمدا بیننده را گیج و فتنه می کنند. زیرا تنها راه رهایی از این کنجکاوی جلوی گیشه سینماست. این نوع طراحی بهترین روش برای طراحی پوستر فیلم های فانتزی و روانی است. این دانش به سختی به دست می آید، اما با تمرین می توانید به راحتی آن را به دست آورید. شما می توانید هر پوستر فیلمی را که دوست دارید طراحی کنید، برخی از دانش آموزان فقط برای پول آنجا هستند! ابتدا تمرین کنید، سپس دستورالعمل بخواهید، خوب عمل کنید و در نهایت روی پول حساب کنید. در عین حال این تمرینات یک سری نمونه های زیبا و بدیع را برای شما ایجاد می کند. به یاد داشته باشید که استفاده از نمادها و رنگ های ساده از دل فیلم می تواند معجزه کند.تنها نام کیارستمی برای یادآوری فیلم جدیدش به هواداران کافی است! اما شنوایی طبیعی من چطور؟ من اصلا کیارستمی را نمی شناسم یا سبک کیارستمی را دوست ندارم، چگونه می توانم خودم را متقاعد کنم که این فیلم را ببینم؟ اینجاست که ما طراحان گرافیک باید علایق و ناپسندهای خود را داشته باشیمهمیشه باید به خاطر داشته باشید که شاید هیچکس از جیمز کامرون خبر نداشته باشد، پس سعی کنید چیزی را روی پوستر فیلم او قرار دهید تا افراد دیگر را به فیلم جذب کند. اینجاست که می‌توانید آن‌ها (غیر طرفداران) را وارد فیلم کنید و این کار را کردید. اما چگونه آن را انجام دهم؟ پوستر Inglourious Basterds را در بالا ببینید. این اثر یکی از مشهورترین فیلمسازان جهان و هنر هفتم است، اما پوستر تبلیغاتی به سختی از کارگردان بزرگ یاد می کند. دلیلش این است که طرفداران تارانتینو به خوبی آن را می دانند. این فیلم توسط او ساخته شده است. از طرف دیگر، طرفداران جدید خیلی به داستان کارگردان اهمیت نمی دهند، پس چرا این پوستر تارانتینو را توضیح می دهد؟ طرفداران قدیمی که می دانند این محصول تارانتینو است برای دیدن این فیلم می روند، بنابراین در اینجا به طرفداران و مخاطبان جدیدی که قبلاً نام تارانتینو را نشنیده اند می پردازیم. به طور کلی، مردم بیشتر با بازیگران سر و کار دارند تا با تهیه کنندگان و کارگردانان.بنابراین کشیدن تصویر یکی از بازیگران اصلی فیلم یا نوشتن نام او با حروف بزرگ تاثیر تبلیغاتی بیشتری دارد.با این حال، به خاطر داشته باشید که قرار دادن عکس بازیگران روی پوستر فیلم تنها یکی از راه های جذاب برای ایجاد جذابیت است. اما این راه تقریبا برای تمام پوسترهای فیلم ایرانی یک استراتژی تبلیغاتی است و موضوع تا جایی پیش رفته که در سایت افرافی مطلبی در مورد این پوسترها نوشته شده و نویسنده به اصل بودن آنها اشاره کرده است! چرا که پوستر فیلم های ایرانی از دید نویسنده فقط عکس بازیگران است. برخی از به یاد ماندنی ترین پوسترهای فیلم از سبک های هنری جسورانه و تخیلی استفاده می کنند. چیزی که این پوسترها را از یک مسابقه هنری متمایز می کند هنر آنهاست (طعنه. منظورم پوسترهایی است که فقط هنرمندان می توانند آن را درک کنند نه مردم عادی) و بی اثر بودن آن عدم تطابق بین سبک پوستر و خود فیلم است. همچنین مطالب تبلیغاتی شما پوستر گاردین در بالا نمونه کلاسیک استفاده موفق از این تکنیک است. طراح از رنگ های زرد و سرد به عنوان پس زمینه استفاده می کند تا سبکی طنز خلق کند که توجه علاقه مندان به کتاب را به خود جلب کند. همچنین، این پوستر دقیق است زیرا از همان نوع تصویرسازی فیلم استفاده می کند (یعنی نمایش مفهوم فیلم، نه تصویر کتاب).این سازگاری تا جایی پیش می‌رود که می‌توان از این پوستر حتی روی جلدهای DVD و سایر مواد تبلیغاتی استفاده کرد. 3) نکته 31) تمایل مستمر به سایر اشکال تبلیغات در نهایت پس از اکران فیلم با شکست بزرگی روبرو خواهد شد. در تغییر اندازه برچسب های جلد فیلم دی وی دی مشکل دارید. بسیاری از فیلم های منتشر شده از طراحی متفاوتی بر روی جلد DVD نسبت به پوستر تبلیغاتی استفاده می کنند. با این حال، پوسترها همچنان به عنوان کاور دی وی دی در فیلم های معروف و گران قیمت استفاده می شوند. همانطور که گفته شد، برجسته‌ترین پوسترها، عناوین و تصاویر باید در مینی دی‌وی‌دی به همان اندازه که در پوستر جامبو قابل مشاهده است، قابل مشاهده باشند. پوستر پارک ژوراسیک با این مورد مطابقت دارد و اندازه برش عالی به نظر می رسد. پوستر شما برای مدت طولانی دوام خواهد داشت، بنابراین باید واضح و قابل تغییر اندازه باشد. و حتی کاغذ کادو نیز این توانایی را دارد که فرآیند جلب توجه و ایجاد علاقه را طی کند. دفتر بلیط من این کار را به دلایل خوبی انجام می دهم. آنها جزو پرفروش ترین فیلم های این گروه هستند. مثل سریال هری پاتر.از فیلم هایی که هم از نظر تجاری و هم در جشنواره ها عملکرد خوبی داشتند تا تبلیغات خالص، کمتر فیلمی به اندازه فیلم های این فرنچایز فروش تضمینی دارد.به همین دلیل است که پوسترهای سریال اغلب شماره گذاری می شوند. معمولاً یک عنوان بزرگ در بالای پنل و یک تصویر قابل درک روی پوستر وجود دارد که بهترین نمونه آن پوستر سریال پدرخوانده است. هر سه از سبک، بحران و موفقیت تجاری فیلم های قبلی برای بازاریابی و جذب مخاطب استفاده کردند.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

تصویر و رنگ پس زمینه چت WhatsApp خود را تغییر دهید. نحوه تغییر تصویر پس …